Monday, December 31, 2007

Goodbye 2007

2007 was the year full of roller coaster ride for me. I went through the worst and the best moment in life. At the end of the day, i am very grateful to be who i am today. Life is very challenging indeed. To me, as long as i keep my dreams alive.. there's hope somewhere, somehow. Thank you from the bottom of my heart for those who stick to me good and bad. To my beloved family members, my best friends and my new fabulous friends. Here i present the glimpse of the year. Thank you again.































5 comments:

maliksutanmuda said...

hi areil...(betul ke eja nie) ahaks..
dah aku tunggu ko update blog...ada jugak la walaupun tak la byk sangat. tp tak per. nanti berlimpah ruah le dalam blog ko nanti..tahniah
tak sangka pic aku pun ada ek..hehe ... good Friend?...

Najib Ariyan Ali Basha said...

Hi Arel, Askm, just to inform u that my new blog is tyro88 and no longer tyro55. I think u already know that so mulai dari sekarang blog yg aktif yg 88 tulah... blog lama akan ditutup sebaik baik saja proses pemindahan data selesai.. terima kasih.

Shah said...

Eh Arel tak perasan lak dah update. Bila nak beli SLR tu? Hehehe tak habis2 dok menghasut...

Arel said...

Awie - aku dah link blog ko ke blog aku jugak. thanx for yours too

Bruang Mado - I dah buat link baru for your new blog tuh, sabar ler yea. Ada hikmah untuk itu semua..

Shah - Curik2 masa try to update. Nih kat opis lg, kejap lg nak balik dah. Doakan bonus 6 bulan tau, serious terus gi kedai beli SLR tu!

Blog tu aper cerita?

Najib Ariyan Ali Basha said...

Assalamualaikum,

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1429, semoga kehidupan di tahun yg baru ni akan lebih membahagiakan...

Beruang madu aka HoneyBear

MY JOURNEY